Home Fitness

Тренировъчна програма за вкъщи

Влез във форма, тренирайки у дома. Без да губиш ценно време!
Само 3 часа на седмица от комфорта на своя дом.

Какво получаваш?

✓ 12 тренировки за цяло тяло

Програмата се състои от 12 силови тренировки за цяло тяло и ще ти помогне да постигнеш резултати с по-малко тренировки на седмица, но по-високо мускулно натоварване.

✓ Над 50 упражнения

Програмата комбинира базови, функционални и изолиращи упражнения, които се изпълняват със съпротивление - ластици, дъмбели, както и със собствено тегло.

✓ Видео за всяко упражнение

За да подобриш техниката си и да прогресираш, за всяко упражнение има видео туториъл за правилното изпълнение на съответното упражнение.

✓ Подробен тренировъчен план

Програмта включва подробно описание на всяка тренировъчна седмица: упражнения, оборудване, брой повторения и серии.

✓ Примерен тренировъчен календар

Този календар ще ти помогне да планираш тренировъчните си дни, за да бъдеш постоянна с тренировките. Защото постоянството е онова, което води до дълготрайни резултати.

✓ Седмичен дневник "За мен"

За всяка седмица имаш мини-дневник с въпроси, на които да отговориш. За да влезеш в по-добра форма, освен тренировките, трябва да се фокусираш и върху начина си на мислене.

Пускане на видеото

Достъп до 50+ Видеа

Получаваш неограничен достъп до специална видео галерия с упражнения

Със закупуването на тренировъчна програма HOME FITNESS получаваш неограничен достъп до видео галерия, в която са побрани над 50+ упражнения за изпълнение в домашни условия.

Включени са абсолютно всички упражнения от програмата, както и някои допълнителни упражнения за дупе и корем. Всяко видео е посветено на едно единствени упражнение и само за 30 секунди ще ти помогне да разбереш как точно се изпълнява даденото упражнение.

С какво е по-различна тази тренировъчна програма за вкъщи?

В желанието си да постигнат бързи и лесни резултати, доста хора се впускат в програми, фокусирани върху висок интензитет и потене. Тези неща сами по себе си не водят до повече натоварване, по-голяма работа за мускулите или повече изгорени калории. И съответно не значи и че ще постигнеш по-добри резултати. 

Постигаш резултати, когато си постоянен и чрез трениране със съпротивление – ластици, тежести, при възможност успоредки, лостове и т.н. Без допълнително напрежение, мускулите не извършват достатъчно работа, а това дългосрочно означава загубен потенциал и недостатъчно добри резултати

Програмата Home Fitness е различна

Тренировъчната програма HOME FITNESS се фокусира върху подобряване на силата и издръжливостта, които всъщност са ключът към по-добрата физическа форма. Използват се различни методи за създаване на мускулно съпротивление и натоварване, така че в дългосрочен план да постигнеш резултати. Забравяме за подскоците и кардиото и се насочваме към упражнения, които наистина ще те натоварят, като клек, лицеви опори, раменна преса, гребане и много други.

Доволни клиенти

Home Fitness е за теб, ако

1

Тренираш от вкъщи, но не успяваш да постигнеш дълготрайни резултати

2

Срещаш затруднения в постоянството с тренировките и не знаеш какви упражнения да правиш

3

Времето ти за трениране е ограничено и можеш да отделиш само до 2-3 часа седмично

4

Искаш да се научиш как се правят различни упражнения, да повишиш силата и издръжливостта си

Какво ще постигнеш?

Тренировъчната програма HOME FITNESS е изготвена така, че да можеш да тренираш по нея и след края на тези 4 седмици. Можеш да прогресираш при повечето упражнения, а прогресивното натоварване, в комбинация с редовни тренировки, са ключът към добрите резултати.

Следвайки тази тренировъчна програма, ти ще:
✅ се натоварваш достатъчно дори и само с 3 тренировки седмично
✅ имаш ясен и конкретен план за трениране, който лесно да следваш
✅ тренираш с минималмно оборудване, но за максимални резултати
✅ се научиш да изпълняваш правилно множество упражнения
✅ повишиш силата и издръжливостта си
✅ стегнеш и оформиш тялто си (само при условие, че тренираш дългосрочно)

Трябва ли ти оборудване?

Предвидено е използването на минимално оборудване: чифт дъмбели, дълъг ластик, ластик за дупе и постелка.

Тренировките включват и множество упражения със собствено тегло. Може да тренираш и без оборудване, ако не разполагаш с такова, но те съветвам да си набавиш, за да направиш тренировките си по-натоварващи и съответно по-ефективни.

Тренираш и спестяваш

Освен, че ти спестява време и усилия в търсене на поредната тренировка в Интернет, програмата HOME FITNESS ти спестява и средста. Ако разделим броя тренировки на крайната сума, то ти тренираш за по-малко от 2.50лв!

Не губи време и вземи своята тренировъчна програма HOME FITNESS още сега.

С какво е по-различна тази тренировъчна програма за вкъщи?

В желанието си да постигнат бързи и лесни резултати, доста хора се впускат в програми, фокусирани върху висок интензитет и потене. Тези неща сами по себе си не водят до повече натоварване, по-голяма работа за мускулите или повече изгорени калории. И съответно не значи и че ще постигнеш по-добри резултати. 

Постигаш резултати, когато си постоянен и чрез трениране със съпротивление – ластици, тежести, при възможност успоредки, лостове и т.н. Без допълнително напрежение, мускулите не извършват достатъчно работа, а това дългосрочно означава загубен потенциал и недостатъчно добри резултати

Програмата HOME FITNESS е различна

Тренировъчната програма HOME FITNESS се фокусира върху подобряване на силата и издръжливостта, които всъщност са ключът към по-добрата физическа форма. Използват се различни методи за създаване на мускулно съпротивление и натоварване, така че в дългосрочен план да постигнеш резултати. Забравяме за подскоците и кардиото и се насочваме към упражнения, които наистина ще те натоварят, като клек, лицеви опори, раменна преса, гребане и много други.

ТРЕНИРОВЪЧНА ПРОГРАМА ЗА ВКЪЩИ

HOME FITNESS

Влез във форма, тренирайки у дома. Без да губиш ценно време! Само 3 часа на седмица от комфорта на своя дом.

КАКВО ПОЛУЧАВАШ?

✓ 12 тренировки за цяло тяло

Програмата се състои от 12 силови тренировки за цяло тяло и ще ти помогне да постигнеш резултати с по-малко тренировки на седмица, но по-високо мускулно натоварване.

✓ над 50 упражнения

Програмата комбинира базови, функционални и изолиращи упражнения, които се изпълняват със съпротивление – ластици, дъмбели, както и със собствено тегло.

✓ Видео за всяко упражнение

За да подобриш техниката си и да прогресираш, за всяко упражнение има видео туториъл за правилното изпълнение на съответното упражнение.

✓ Подробен тренировъчен план

Програмта включва подробно описание на всяка тренировъчна седмица: упражнения, оборудване, брой повторения и серии.

✓ Примерен тренировъчен календар

Този календар ще ти помогне да планираш тренировъчните си дни, за да бъдеш постоянна с тренировките. Защото постоянството е онова, което води до дълготрайни резултати.

✓ Седмичен дневник "За мен"

За всяка седмица имаш мини-дневник с въпроси, на които да отговориш. За да влезеш в по-добра форма, освен тренировките, трябва да се фокусираш и върху начина си на мислене.

ДОСТЪП ДО 50+ ВИДЕА

Получаваш неограничен достъп до специална видео галерия с упражнения

Със закупуването на тренировъчна програма HOME FITNESS получаваш неограничен достъп до видео галерия, в която са побрани над 50+ упражнения за изпълнение в домашни условия.

Включени са абсолютно всички упражнения от програмата, както и някои допълнителни упражнения за дупе и корем. Всяко видео е посветено на едно единствени упражнение и само за 30 секунди ще ти помогне да разбереш как точно се изпълнява даденото упражнение.

ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ

HOME FITNESS е ЗА ТЕБ, АКО

1

тренираш от вкъщи, но не успяваш да постигнеш дълготрайни резултати

2

срещаш затруднения в постоянството с тренировките и не знаеш какви упражнения да правиш

3

времето ти за трениране е ограничено и можеш да отделиш само до 2-3 часа седмично

4

искаш да се научиш как се правят различни упражнения, да повишиш силата и издръжливостта си

Какво ще постигнеш?

Тренировъчната програма HOME FITNESS е изготвена така, че да можеш да тренираш по нея и след края на тези 4 седмици. Можеш да прогресираш при повечето упражнения, а прогресивното натоварване, в комбинация с редовни тренировки, са ключът към добрите резултати.

Следвайки тази тренировъчна програма, ти ще:
✅ се натоварваш достатъчно дори и само с 3 тренировки седмично
✅ имаш ясен и конкретен план за трениране, който лесно да следваш
✅ тренираш с минималмно оборудване, но за максимални резултати
✅ се научиш да изпълняваш правилно множество упражнения
✅ повишиш силата и издръжливостта си
✅ стегнеш и оформиш тялто си (само при условие, че тренираш дългосрочно)

Трябва ли ти оборудване?

Предвидено е използването на минимално оборудване: чифт дъмбели, дълъг ластик, ластик за дупе и постелка.

Тренировките включват и множество упражения със собствено тегло. Може да тренираш и без оборудване, ако не разполагаш с такова, но те съветвам да си набавиш, за да направиш тренировките си по-натоварващи и съответно по-ефективни.

Тренираш и спестяваш

Освен, че ти спестява време и усилия в търсене на поредната тренировка в Интернет, програмата HOME FITNESS ти спестява и средста. Ако разделим броя тренировки на крайната сума, то ти тренираш за по-малко от 2.50лв!

Не губи време и вземи своята тренировъчна програма HOME FITNESS още сега.

Абонирай се за получаване на имейл известия

Ask ChatGPT
Set ChatGPT API key
Find your Secret API key in your ChatGPT User settings and paste it here to connect ChatGPT with your Tutor LMS website.